Thursday 13 October 2011

SET BREASTFEEDING

Selepas setahun menyusukan anak kedua saya, saya dapati banyak masalah yang timbul pada diri saya. Ini termasuklah sakit belakang, mudah sakit selsema dan cepat letih. Sehubungan dengan itu, saya telah berjumpa dengan Doktor. Setelah memeriksa, Doktor berpendapat saya cuma keletihan dan perlu berehat. Doktor cuma memberikan saya ubat 'muscle relaxer' dan menasihatkan agar berehat untuk sehari dua. Doktor juga menyarankan saya mengambil supplement untuk membantu pemakanan dan meningkatkan kesihatan saya. Saya telah memilih SET BREASTFEEDING.

Kenapa pilih Shaklee?
Ianya Natural Resources, selamat untuk diri saya dan anak saya.

Kenapa pilih Set Breastfeeding?
Set Breastfeeding mengandungi 4 jenis vitamin yang saling melengkapi untuk membantu kesihatan saya dan perkembangan serta tumbusaran anak saya.

4 jenis vitamin ini termasuklah:

1. Vita-lea Iron Formula - Mengandungi 28 jenis nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan. Ia juga diperlukan dalam pembentukan darah merah.

2. B-Complex - Mengandungi 8 jenis vitamin B yang diperlukan untuk menukar makanan yang dimakan kepada tenaga. Juga diperlukan dalam pembentukan sel tubuh.

3. Vitamin C - Mengekalkan imunne system semulajadi.

4. Alfalfa - Mengandungi nutrien zat galian dan membantu mempercepatkan penghasilan susuibu

Peningkatan penghasilan susuibu bergantung kepada kekerapan si ibu mengosongkan payudaranya melalui direct feeding atau perahan (tidak lebih setiap 3 jam perlu pam) .


Setelah memakan Set Breastfeeding, saya dapati rasa saya lebih segar dan bertenaga dalam menjalankan tugas harian. Sakit selsema dan belakang memang jarang sekali.

                                                    Full Pack Breastfeeding Set


*  Set Breastfeeding ada dalam bentuk fullpack dan trialpack.
** Harga Trialpack RM 80 sahaja.

** Boleh hubungi saya melalui email juliemauryn@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan lanjut.

Salam Sayang dari Healthy by Nature.

No comments:

Post a Comment