Friday 25 November 2011

Tambah sesi pam dan ESP, susu mula meningkat.

Pertama kalinya saya memakan shaklee adalah produk set B dan ESP. Sehingga kini masih mengamalkannya...



Degan set B dan ESP sahaja saya telah dapat meningkatkan susuibu saya. Selain dari ini juga saya dapati kulit saya semakin sihat, tidak lagi nampak kekeringan. Saya juga rasa lebih bertenaga dalam membuat aktiviti harian.

ESP adalah supplement paling penting kerana setiap kali minum ESP breast mudah rasa bengkak. Saya juga mengamalkan meminum ESP diantara breakfast dengan lunch dan antara lunch dengan dinner, ini membuatkan saya rasa kenyang dan ini membantu saya mengawal memakan makanan yang tidak sihat.

Berikut merupakan testimoni dari seorang customer mengenai ESP...

Email ini dari seorang customer saya yang mesra saya panggil Fifi.(credit to anakkuwiraku)

Salam akak, selepas amik ESP susu saya mudah bengkak....ditambah saya dah tambah sesi pam seperti akak suggest guna jadual pam akak. Rasa menyesal tak amik dari 2 bulan lepas. Jika dulu susu saya sehari maksimum dengan set B pun dalam 18oz tetapi kini dapat juga 25 oz sehari. Alhamdulillah sangat seronok. Tapi memula saya risau sebab anak saya minum sikit aje lepas saya amik ESP ...namun sebab dia tak nangis maka saya rasa dia ok. Sejak tu senang saya kumpul stok. ESP ni mungkin nampak mahal tapi kesan dia saya puashati. Nanti nak rekomen kat kekawan yang makan set b supaya amik ESP supaya kesan lebih best! Memang kena letak dalam list budget bulanan nampak gayanya. Oh ye, suami saya muka saya berseri sejak makan vitamin...saya sangat suke! Apapun terima kasih sebab sabar layan karenah saya. Teruskan sharing diblog ye!






 Syukurlah, saya yang membaca pun boleh rasa, betapa gembiranya Fifi.

Ramai juga customer yang tak menyusu anak lagi, tapi tetap amalkan minum ESP at least 2 kali sehari...time breakfast dan sebelum tidur supaya menjaga kecantikan luar dan dalam. Bagi anda yang belum cuba, why not give yourself a try...seriously akan dapat rasa beza dengan protein yang pernah anda amik sebelum  ini.
Last but not least, tips dari seorang ibu....





*sila klik untuk besarkan imej

Testimoni diatas credit dari blog anakkuwiraku.com


Boleh email kepada saya di juliemauryn@yahoo.com atau sms kan kepada saya 012-2395501 untuk konsultasi percuma apabila membuat belian dari blog ini.


No comments:

Post a Comment