Thursday 19 January 2012

DULU 1 BOTOL PUN SUSAH, KINI 2 BOTOL SETIAP PERAHAN

Hai.. Syukur sangat hari ini. Saya nak share pasal seorang customer saya, Nonny Yuya. Nonny merupakan seorang ibu yang sangat bersemangat tentang penyusuan anak pertamanya. Masa pantang lagi Nonny sudah mula mengumpul stok. Beliau tidak berlengah dengan Shaklee kerana Maknya sendiri pernah mengamalkan Shaklee untuk kesihatan. Bahkan, beliau sendiri juga pernah memakan Heb lax untuk masalah sembelitnya. Nonny terus membeli Fullpack SET B dan ESP.

Pada mulanya, sesi perahan Nonny hanyalah menberi hasil yang sedikit. Syukur, selepas mengamalkan Shaklee sesi perahan telah bertambah dari sedikit menjadi sebotol dan seterusnya dua botol....

Ini Komunikasi saya dan Nonny dalam Facebook....








Nonny telah menerima dan mula memakan Set B dan ESP pada 28 December 2011.





Dalam masa 9 hari, sesi perahan Nonny telah bertambah kepada 1 botol. Nonny telah menambah sesi perahannya untuk mendapat lebih banyak stok....




Pada 17 Januari, Sesi perahan kini adalah 2 botol.... Semuanya hasil kerajinan Nonny untuk mengepam.....

Saya juga turut gembira apabila dapat berkongsi dengan ibu-ibu diluar sana.
Semoga lebih ramai ibu yang dapat menjayakan penyusuan mereka, dan kalau boleh hingga 2 tahun...

Untuk ibu-ibu diluar sana, fahamilah konsep SUPPLY DAN DEMAND... juga PEMAKANAN untuk penyusuan.. Dengan ini sudah tentu anda akan berjaya.....

Untuk konsultasi percuma dan pesanan, hubungi saya di juliemauryn@yahoo.com/ 012 2395501 atau add saya dalam facebook: Julie Mauryn Gumpil

No comments:

Post a Comment