Thursday 5 January 2012

TESTIMONI NUTRIFERON

Upline saya sering beritahu saya tentang betapa efektifnya Nutriferon.Katanya,

"Kalau rasa macam nak sakit demam, atau batuk boleh bancuh nutriferon dan diminum. Dengan izin Tuhan mesti tak jadi sakit."

Selama ini saya tidak berapa percaya kerana takkanlah boleh meningkat imun sistem dengan cepat.



Berlakulah satu keadaan pada 5 Januari 2012. Masa ni baru sehari balik dari Kg. Anak pertama saya demam panas kerana serangan virus. Saya pulak dah rasa macam gatal2 hidung, rasa badan tak sedap macam nak demam. Teringat pula saya ada membeli Nutriferon tapi belum mencubanya. Tidak berkesempatan, kerana selepas makan supplemen Shaklee hanya 2 kali je sakit. Itu pun satu darinya adalah healing crisis.

Saya pun bancuhlah nutriferon dengan air. Dalam masa sejam saya sedar hidung saya sudah tidak gatal dan badan pun dah ok, dan sehingga hari ini (6 Jan) saya tidak sakit demam. Anak saya yang kedua pulak (masih menyusu badan) pun tidak demam teruk. Suhu tak tinggi pun...

Saya sangat terkejut dan barulah percaya tentang kehebatan Nutriferon ini...

Jika anda ingin mengetahui lebih mendalam tentang Nutriferon Click disini..
http://health-wellness-nature.blogspot.com/search/label/Nutriferon

Harga member Rm145 (WM) dan RM153 (EM), kalau rasa mahal (sebab nak cuba sajakan) jangan risau, saya ada jual trialpack juga...

SET H (Sistem Pertahanan Badan)   -  RM70
10 Sachets NUTRIFERON @ Immune System Booster


Jadi.... PM saya, Julie Mauryn Gumpil di FBook atau Email ke juliemauryn@yahoo.com atau
sms 0122395501

Salam Sayang Selalu dari Healthy by NAture...

No comments:

Post a Comment