Saturday 18 February 2012

ESP: susuibu bertambah, kulit jadi cantik..

Hye kawan-kawan yang saya sangat sayang... Thank u sebab sudi membaca blog saya ini...



Hari ni i buat entry simple-simple saja.... Hari minggu kan relax sikit...  

Saja mau bagi tahu kesan-kesan positif yang kami rasaii apabila menambah Energising Soy Protein dalam pengambilan vitamin lain.


Seorang kawan saya yang saya gelar 'walking testimony'.. Kawan saya, Joyce, ni baru makan set kecantikkan dan Energizing Soy Protein (ESP) sebulan lebih la... Sekarang ramai yang bertanya apa yang Joyce makan kerana kulitnya berubah menjadi cantik...
Ini yang Joyce tulis kat wall fb saya (kena baca macam cara Stacy bercakap k, ni dalam bahasa melayu Sabah.. he he he)
Hehe..jalan2 people tanya so I jawab la 'Shaklee'.baru ja gia I try anty.tunggu kasi bnyak changes dlu :) my pigments are not as bright as b4 :) ..itu I prasan..  
 
Seorang lagi kawan saya PAT, dulu saya pernah tulis pasal HB nya rendah semasa mengandung.. (Berjaya dinaikkan ke 12 dengan Set A dan sekali sekala ESP). Dari dulu Pat sukar nak telan ESP sebab tidak suka dengan rasa pekat. Masa mengandung tu sekali sekala saja dia minum.. Sekarang dah beranak, dah ok, boleh minum 3 kali sehari.... Semalam Pat sms saya, 
Hi Ju.. just wanna update u, I have been taking ESP for 7 days now and I notice the black spot on my face is fading..hopefully the spot will clear soon.. 
 
Dan dari saya sendiri, pada mulanya saya hanya mengambil set B dan ESP. Dari segi penyusuan anak memang kesan positif.  Kulit pula, dulu muka saya kering dan nampak tidak sihat dan letih. Muka saya banyak bintik hitam sebab masa bekerja selalu kena lawat tapak pembinaan, berjemur dibawah matahari, tak pakai sun block pun.. 2 tahun lepas pula saya  kena chicken pox, kesan parut memang banyak..
Sekarang (saya mengambil vitmin E sekali), bintik-bintik hitam menjadi pudar tapi masih belum hilang k... Saya perasan juga garis-garis halus ditepi mata sudah hilang.
 
Memang banyak perkongsian tentang Shaklee ni. Kami memang nampak kesan positif bila menambah ESP dalam lain-lain vitamin yang kita ambil... Dari segi penyusuan mahupun kecantikkan kulit ESP sangat-sangat membantu... 
Nak baca info pasal ESP.... KLIK DISINI
Nak lebih info lagi, hubungi saya:-

EMAIL:   juliemauryn@yahoo.com
SMS:      0122395501
atau Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL (PM saya ok)

Salam Sayang dari Heathy by NAture...
**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 

No comments:

Post a Comment