Friday 2 March 2012

Dapat 12oz pada satu sesi perahan: Semestinya SET 3M

 
 
 
 Inilah hasil perahan Nor Jannatul Fadilah seorang Ibu muda sekarang sedang dlm proses penyusuan sepenuhnya susu ibu utk anak kedua. Beliau berniat nak susukannya hingga 2thn penuh.
 
Macam mana dia boleh pam sampai macam ni banyak?
 Ini saya petik dari blog Beliau.. 'blog kasih sayang.. kita punya'

 
 
 Apa dia makan ye?
 
 
Tips-tips exclusive dari Jannatul.....
 
 
Itulah yang saya dapat kongsikan bagaimana Ibu Jannatul telah berjaya mendapat 12 oz dari hasil perahan Beliau.. Saya 'wrap up' apa yang telah dibuat oleh Beliau:-

1) Kerapkan Directfeeding - Ikut demand baby. 
2) Pemakanan dijaga - Beliau mengambil supplement 3M untuk memenuhi kekangan pemakanan... Apa itu 3M... KLIK DISINI
3) Pam dalam keadaan tenang. Jika stress susu pun segan nak keluar...
4) Meminum Energizing Soy Protein sebelum tidur...

Semoga sharing ini dapat memberi manafaat khasnya pada ibu2 yang nak menyusukan anak mereka sehingga 2 tahun.... Jangan ragu-ragu contact saya kalau nak lebih info latau nak beli produk Shaklee, hubungi saya di:-

EMAIL: juliemauryn@yahoo.com
SMS: 0122395501
atau Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL 
 
Salam Sayang dari Heathy by NAture...
**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment