Monday 26 March 2012

OSTEMATRIX UNTUK CRAMP KAKI DAN MASALAH SEMBELIT

Gud Morning....

Pada satu ketika dahulu, masa saya mula makan supplement Shaklee, saya dapati setiap pagi mesti membuang (kurang sejam dr bgn tidur)... Lawas saja... Saya ingat ia adalah kerana pengambilan alfalfa... Saya bertanya pada up line saya tentang supplement untuk masalah sembelit dan bagaimana nak lawaskan proses pembuangan.. he he terkejut saya bila dia cakap 'makan Ostematrix'... HAH.. Oste? Mula-mula ragu-ragu juga, macam tak percaya (sori N).... Ostematrix ni Kalsium, Magnesium dll, baik untuk tulang dan gigi.... Hmmmm...

Saya pun cari testimoni... Wah banyaknya testimoni ostematrix membantu dalam masalah sembelit... bukan setakat pada yang makan vitamin, bahkan bagi anak yang menyusu susuibu pun dapat faedahnya... Tidak kurang juga dengan beberapa ibu mengandung yang beli supplement dari saya mengatakan dalam masa seminggu, masalah sembelit mereka hilang... 

Saya pun googlelah.... Ni yang saya jumpa...

Magnesium is a mineral that is important for cardiovascular and muscular health. It also works as a mild laxative by relaxing the smooth muscles in the intestine and by helping the gut retain water. This, in turn, helps to promote smoother bowel movements.

Di terjemahkan:
 Magnesium adalah mineral yang penting bagi kesihatan kardiovaskular dan otot. Ia juga bertindak sebagai laxative lembut dengan merehatkan otot di dalam usus dan membantu usus dalam mengekalkan air. Ini, seterusnya, membantu untuk menggalakkan proses pembuangan yang lancar.

Satu lagi kegunaan Ostematrix adalah untuk kerm pada kaki.. Kalau anda pernah alami ini, mungkin ia adalah disebabkan kekurangan magnesium.... Magnesium merupakan mineral yang penting. Tanpa magnesium, saraf dan otot anda tidak akan berfungsi dengan sewajarnya.  Hypomagnesemia - atau magnesium yang terlalu sedikit dalam darah anda - boleh menyebabkan kejang kaki.
 
Dua sebab inilah yang menyebabkan Ostematrix semakin Hot dikalangan pengamal Shaklee.... Saya pun tambah suka pada oste ni he he he...... (Info diatas saya petik dari Livestrong.com, bukan direka tau)
 
Mari kita baca testimoni Ostematrix....
 
 

Ok... sekarang saya sudah yakin dengan kebaikan Ostematrix ni.... Bukan setakat untuk tulang dan gigi yang kuat, malah boleh menambah tenaga, bantu masalah PMS dan macam-macam lagi..... Jom la cuba.....
 
 
 

Nak lebih info? Boleh hubungi saya dengan berbagai cara:-

EMAIL: juliemauryn@yahoo.com
SMS: 0122395501
Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL  
Atau like kat Fan Page:  HEALTHY BY NATURE
 
Salam Sayang dari Heathy by Nature...

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
 
 

No comments:

Post a Comment