Monday 19 March 2012

WANITA DAN VITAMIN ASASNYA

Sejak saya mula berbiznes dalam Shaklee ni, memang ramai kawan yang saya dapat.. Bukan setakat yang membeli dari saya tapi kawan-kawan dari Group laman FB... Kadang-kadang memang tersentuh dengan mereka ni semua, tak pernah pun berjumpa tapi caring sangat... Memang wanita ni kaum yang best...

Bila dah start fikir pasal wanita, nak pulak saya share apa vitamin yang sesuai untuk wanita... Tidak kiralah untuk anda, kakak, adik remaja, mak, grandma, ur BFF, terdapat 3 vitamin yang penting.. Kalau direnungkan, memanglah rasa semua vitamin kena makan, tapi 3 vitamin ni: GLA Complex, OmegaGuard dan Ostematrix adalah antara yang asas untuk wanita....







Antara Kebaikannya:

  • Membantu melegakan simptom senggugut dan menopos
  • Menggalakkan kulit yang cantik
  • Menggalakkan tulang yang kuat
  • Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Melegakan saki-sakit sendi

Kenapa 3 ni?
Kerana wanita terdedah kepada pelbagai masalah kesihatan dalam berbagai peringkat kehidupan mereka iaitu:
  • Akil baligh
  • Pra-kehamilan
  • Kehamilan
  • Pre-menopos
  • Menopos
  • Selepas menepos

Bah.. Fikir-fikirlah jika anda memerlukan vitamin ini.. Bagi saya memang perlu cuma tunggu saya selesaikan penyusuan anak saya, baru saya mula makan GLA...Bagi dua vitamin tu, jika tak makan macam tak lengkap hari saya....

Nak lebih info atau nak beli produk Shaklee, hubungi saya:-

EMAIL: juliemauryn@yahoo.com
SMS: 0122395501
Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL  
Atau like kat FAn Page:  HEALTHY BY NATURE
 
Salam Sayang dari Heathy by Nature...

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment