Tuesday 19 June 2012

KEGEMBIRAAN SEORANG ISTERI APABILA TEKANAN DARAH SUAMINYA TELAH STABIL SEMULA...

Hari ni saya nak share kegembiraan seorang isteri, kawan saya di laman internet ni.
Teeny merupakan seorang yang sangat mengambil berat berkenaan akan kesihatan dirinya dan keluarga. Bahkan kadang-kadang beliau rasa beliau lebih prihatin dalam bab-bab kesihatan berbanding suaminya yang mempunyai masalah kasihatan darah tinggi.



Suami Teeny memang terpaksa memakan ubat darah tinggi untuk mengawal tekanan darahnya. Namun walaupun suami Teeny mengambilan ubat ini setiap hari, tekanan darahnya masih akan meningkat pada tahap yang tidak sihat apabila beliau berasa penat, tidak cukup tidur atau pemakanan tidak dijaga.

Pasa bulan 21 April 2012, Teeny telah berhubung dengan saya berkenaan kesihatan Teeny dan suaminya. Saya telah mencadangkan beberapa supplement khas untuk suami Teeny. Ini termasuklah Set Kesihatan Asas, OmegaGuard, Lecithin dan Alfalfa.. Pada mulanya Teeny agak sukar untuk memujuk suaminya untuk makan kesemua supplemen ini.. Biasalah kan, bukan semua kita gemar makan pil-pil vitamin ni, apa lagi kalau perlu makan begitu banyak....

Namun semua ini berubah apabila kesan positif dapat dilihat.
Setelah memakan supplement ni selama 2 bulan, didapati tekanan darah suami Teeny sentiasa dalam keadaan normal, biar pun corak kehidupannya masih lagi sama.
Sisuami pun terus memuji isterinya dan supplemen Shaklee ni...

Kalau dulu suami akan kata, "aik, banyak juga vitamin kamu bagi saya ni"
Sekarang dia mesti duluan tanya, 'mana vitamin saya'...he..he.. lucu juga. 
Siap dia kasi ingat saya..bulan ni order lagi.

Itulah kata-kata Teeny yang masih dalam keadaan puas hati dan gembira akan perubahan tersebut. Sape tak gembira bila dah kena puji oleh suami dan mak mentua sekali tau....he he....

Adakah anda atau suami anda mengalami masalah tekanan darah tinggi? Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan supplement untuk tekanan darah tinggi, boleh lah hubungi saya ye..
Sekian sahaja untuk hari ini, semoga semuanya sihat selalu ya....


Nak cuba produk Shaklee?  Boleh hubungi saya dengan berbagai cara:-

EMAIL: juliemauryn@yahoo.com
SMS: 0122395501
Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL  
Atau like kat Fan Page:  HEALTHY BY NATURE
Salam Sayang dari Heathy by Nature...

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.





No comments:

Post a Comment