Tuesday 26 June 2012

PRODUK TERBARU SHAKLEE: COLLAGEN DAN JOINT HEALTH TABLET

Nah... Ada 2 produk baru dari Shaklee.. Baru dipasarkan di Malaysia di bulan Jun ini. Bila saya postkan di wall facebook, ramai yang berminat. 2 produk ini adalah:- (KLIK pada gambar untuk besarkan gambar  ya)





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan. Selepas menggunakan selama 8 minggu, keputusan menunjukkan kulit lebih baik secara menyeluruh
  • Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90%
  • Mengurangkan kekasaran & kekeringan ~ 75%
  • Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71%
  • Meningkatkan kelembutan & kelicinan ~ 69%
  • Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60%
  • Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti ~ 55%
  • Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54%
  • Meningkatkan keserian, tona & warna kulit ~ 50%
  • Mengurangkan garis-garis halus & kedut-kedutan - 18%



Ok, setakat ini sahaja untuk pengenalan produk baru ini.. Saya sendiri belum mencubanya  sebab kena tunggu hingga anak saya berhenti menyusu. Namun ada rakan saya yang telah cuba collagen selama seminggu telah merasa kulit muka semakin tegang (Firm) dan pori-pori menjadi kecil...

Nak tahu harga? atau Nak cuba produk Shaklee?  Boleh hubungi saya dengan berbagai cara:-

EMAIL: juliemauryn@yahoo.com

SMS: 0122395501
Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL  
Atau like kat Fan Page:  HEALTHY BY NATURE
Salam Sayang dari Heathy by Nature...

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment