Thursday 5 July 2012

MIGRANE, SINUS (RESDUNG) DAN SAKIT TERUK MASA PMS.. MENJADI PULIH LEPAS MEMAKAN SUPPLEMENT SHAKLEE.... TAMBAHAN TESTIMONI BABY BERTAMBAH SELERA SELEPAS MENGAMBIL MEALSHAKE

Hi... Saya ada seorang kawan, Ale (bukan nama sebenarnya), yang sudah lama makan vitamin.. Lebih kurang 10 tahun katanya.. Vitamin yang dimakan, jenamanya tak payah sebutlah ya, tapi sudah tentu bukan Shaklee lah...

Ale pada mulanya bertanya berkenaan supplement untuk migrane. Migrane Ale sangat teruk, sakit kepala boleh berlarutan sehingga beberapa hari. Dan kadang-kadang sehingga muntah-muntah.

Pada 5 Disember, Ale hanya membeli Vitalea, Vitamin B complex dan Ostematrix.. Sekadar nak mencuba, Ale hanya minta supply untuk 1 bulan sahaja.. Ini juga kerana beliau masih mempunyai banyak vitamin dari jenama lain. Selepas memakan ni selama sebulan Ale kata dia rasa ok dengan vitamin Shaklee, agak serasi. Namun Ale hanya makan sehingga awal Januari kerana stok dah habis.

Pada penghujung bulan Februari, Ale telah diserang sinus (resdung) yang teruk sehingga terpaksa berjumpa dengan pakar ENT.. Katanya;-


tis week saya teruk tul ni, sakit.. after sinus attack..tiba2 migraine saya klr lg. since last monday.. then muntah2 lg ni if migraine saya dtg..I thk I need to detox la..tell u the truth saya ambil product ***** since 10 yrs ago until nw..nw price makin mahal ni.. explain da program detox ko ni..

Selepas penerangan pasal detox, migrane dan sinus dari saya, Ale pun mulalah mengambil vitamin Shaklee dan cuba berhenti memakan vitamin lain... Dia telah membeli beberapa produk pada bulan March. Vitamin yang dibeli termasuklah vitamin asas, ESP, Nutriferon, Alfalfa, Lecithin dan Herb lax.. Tujuannya adalah untuk detox, nak kurangkan migrane dan sinusnya.. Juga nak turun berat badan...

Pada bulan April, Ale memberitahu bahawa kesihatannya telah banyak berubah. Sinusnya makin pulih. Jika sebelum ni pakar ENT memberi Ale 'Nose drop' untuk melegakan sinusnya, tapi kini sudah tidak perlukan ubat ni lagi. Ini katanya lagi:-

 Hi julie..siou for late reply..busy jaga bb saya yg sakit ni.. mau dkt 1 week suda ni kena flu.. so far ok suda saya.. since saya start ur product.. saya realise ni:- 
   my monthly pms sudah tidak mempunyai masalah teruk.. almost 4 month ago teruk ba saya if mau dtg period. .migraine almost 2 days smp muntah2 ni.. last month langsung x ada ni.. sa mau order product ni.. mau habis suda lecithin..saya mau 2 btl..
saya mau tya ba, if tu meal shakes my lil baby boli ambi suda ka..1 yrs old dia nw.. Apa kebaikan 2 meal shakes for baby saya..

Sa rasa saya mau continue la ur product ni.. mmg gud saya rasa.. hw much la 2 meal shake.. saya rasa mau gv bb saya ni..


Kini kesihatan Ale sudah bertambah baik.. Sinus, migrane dan sakit-sakit masa period sudah berkurang dan hampir tidak ada... Bila saya tanya Ale kebenaran untuk membuat testimoni, bukan setakat testimoni dirinya.. testimoni Mealshake dan babynya juga diberi....

 U help me write down k..my testimonial n my lil baby..my lil baby since he turns 1 yrs old I mix his milk with mealshake...his appetite very good ody..last time mau ks habis porridge 1 bowl pun susah ni..  nw kuat mkn ody.  .nw me n my hubby yg worry.. nmpk je ada mkanan mesti mau mkn even thou bru abis nenen..

Inilah satu lagi testimoni dari pengguna produk Shaklee... Apa-apa pun saya sangat bersyukur kerana ia telah membantu kawan saya dalam meningkatkan kesihatannya... Jika anda mempunyai masalah seperti ini, apa kata beri peluang kepada supplement untuk membantu anda.. Mana tahu ia membantu ya...


Nak beli Vitamin Shaklee? Boleh hubungi saya dengan berbagai cara:-
EMAIL: juliemauryn@yahoo.com
SMS: 0122395501
Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL  
Atau like kat Fan Page:  HEALTHY BY NATURE
Salam Sayang dari Heathy by Nature...

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment