Tuesday 17 July 2012

SIHAT, CERIA, BERTENAGA SEMASA PUASA

Memandangkan ada lagi yang bertanya apa supplement yang sesuai masa puasa, maka hari ni, Saya share lagi entry pasal supplemen yang bagus untuk bulan puasa... Ini dia... 3 rangkaian supplemen dalam bentuk 'powder'... Set Mighty 3 GEM atau orang biasa sebut TRIPLE GEM... terdiri dari Energizing Soy Protein, Meal Shake dan Performance Drink.. Kawan-kawan saya yang aktif berSHAKLEE, telah pernah menjalani bulan puasa dengan mengambil  set ini dan kata-kata mereka termasuklah....

Membantu kekal segar sihat ceria walaupun berpuasa

Boleh juga diamalkan bersama kurma diblend dan dicampurkan sekali dan ia menjadi rasa yang sangat lemak.
Benarkan kenyang dan bertenaga ? Alhamdulillah memang rasa perbezaan yang ketara bila kami terlepas langsung waktu sahur yang mana bangun sahaja sudah azan subuh :( sudah pasti tidak sempat untuk bersahur.

(credit to Norita) 


Tripple GEM ni sesuai untuk sesiapa sahaja anak diatas 1 tahun, ibu, ayah, ibu menyusu, ibu mengandung, bujang atau berkahwin, kanak-kanak mahupun dewasa...


Mengikut pengalaman up line saya yang dah 13 tahun berbizznes Shaklee, bila bulan puasa menjelang saja, ni memang produk yang sangat laris.. sehingga stok satu Malaysia pun boleh habis... So, memang selalu kena restok....katanya, 'Kalau produk baik memang orang cari..'


Sebenarnya saya pun mengamalkan set Tripple GEM ni setiap pagi... Saya selalu bangun pukul 5 - 6 pagi, masa ni nak sarapan, tak lalu lagi.. jadi minum Tripple GEM saja.. Kalau tak gastrik lah saya...


 SET TRIPLE GEM

Ok, jika anda ingin bertanya pasal produk Shaklee jangan lah malu ya.. PM saja.. Atau 'Like' saja page Healthy by Nature. Setiap hari saya akan update info-info yang menarik khusus untuk anda. KLIK SINI YA UNTUK LIKE

Nak beli Vitamin Shaklee? Boleh hubungi saya dengan berbagai cara:-
EMAIL: juliemauryn@yahoo.com
SMS: 0122395501
Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL  
Atau like kat Fan Page:  HEALTHY BY NATURE

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




No comments:

Post a Comment