Tuesday 18 September 2012

VIVIX: All In One.... Telah membantu masalah Darah Tinggi, Allergic, Hidung Berair dan Penurunan Berat Badan




Hi.. Dalam beberapa minggu saya buat entry pasal kebaikan Vivix, produk Shaklee yang membantu dalam melawan penuaan pada tahap sellular (sel).

Hari ni saya ingin kongsikan perubahan yang dialami oleh Annis, seorang pengguna shaklee.. Hanya selepas mehabiskan sebotol Vivix.  Saya copy paste sahaja sharing Beliau...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DietSihat AnnisliciousShoppe.com | TESTIMONI VIVIX~!!!

BLOOD PRESSURE / HYPERTENSION (DROPS 16)
*****************************************
Masa medical check up May 2012, blood pressure saya dikira tinggi..ta sepaptotnye ngan usia saya..bacaan 142 over 88..tinggi kan??..patot la saya selalu pening kepala..kira stage pre-hypertension da tu..pastu doktor tu gertak.."kalo awak ta jaga ni..tinggi skit lg..saya da kene bagi ubat darah tinggi kat awak.." oh tidakkkk..saya ta nak makan pil-pil yang banyak ituuuu..hohoho..

Alhamdulillah Ogos 2012..saya check smula..126 over 80..saya bersyukur turun..dan masih menjaga supaya mencapai bacaan normal 100-110..

ALLERGIC
*********
Saya ade allergik dari kecik lagi..kulit saya sangat-sangat sensitif..terlalu banyak pantang larangnyeee..makan itu ta bley..pakai losyen itu ta bley..pakai sabun mandi itu ta bley..persekitaran kotor pun effect kat kulit saya jugak..

Dengan vivix, kulit saya yang pernah luka tu, elok ajeee..jadi kulit baru..bersyukur sangat..yesss VIVIX REPAIR CELL!!

yang ini diiringi dengan diet pemakanan yang sangat ketat..untuk pengetahuan, saya ta makan AYAM BANDAR dan TELUR..dan makanan yang sewaktu dengannye..dua-dua ni toksin dia sangat kuat sebab mereka di INJECT supaya cepat besar dan bertelur..ayam kampung, telur kampung tape..Ya Allah seksanya..kebanyakkan makan skang dimasak dengan telur dan ayam..kdg-kdg sebagai perencah..

HIDUNG BERAIR (MEMANASKAN BADAN)
**********************************
Saya baru perasan..ini membuktikan Vivix adalah untuk kesihatan menyeluruh hihihi..kalo dulu, saya memang ta tahan sejuk..disebabkan kipas yg da set 1 je tu, saya akan terjaga kul 3 pg sebab hidung berair..pastu bangun pagi bersin 6-8 kali..apa lagi kalo aircond..demam terussss hehe..hidung ta payah na ckp la..sumbat ngan tisu je..

Skarang da TADE..hihihi..alhamdulillahhh =)

PENURUNAN BERAT BADAN (DROPS 5KG)
***********************************
yeahhhh..part ni besttt..susah betul na trunkan berat ni tanpa EXERCISE..

May 2012 - Ya Rabbi, berat 65kg..dengan keadaan saya yang katekkk ni..152..BMI = 28++..rase berat je badan ni..

Ogos 2012 - Alhamdulillah trun 60kg..BMI masih tinggi 25++..tanpa EXERCISE..almaklumla busy hehehehe..sepatot kene ade sedikit EXERCISE untuk jantung kita..akan diusahakan kemudian ekekeke =P..saya jaga makan..BUKAN TAK MAKAN ea..sy cuma tuka pemakanan saya..

TARGET - By end of this year Dec 2012..saya target na capai berat saya 52kg..BMI = 22++..dan by end of March 2013, set target 47kg..dengan BMI normal 20++..Doakan saya..hihihihi..Saya memang ta na turun secara drastik..ta elok sebenarnye..ckup la 1-2kg sebulan..yang penting konsisten..dan kita jaga pengambilan makanan kita..^^

Nota tangan dari AnnisliciousShoppe.com
**********************************
Semua target ni saya capai dengan SHAKLEE..dan semestinya dengan izin Allah s.w.t..kita merancang..disusuli dengan usaha dan doa..Sayangi diri sendiri sebelum kita nak disayang oleh orang len..itu adalah rewards untuk DIRI SENDIRI..InshaAllah..demi insan-insan yang saya sangat sayang.. =))
 
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hebatkan testimoni ni..... Semua peningkatan dalam kesihatan ni di rasaii setelah menghabiskan 1 botol vivix sahaja. Sehari Anis hanya minum 1 sudu kecil sahaja... Sememangnya perubahan yang dirasaii akan melibatkan keseluruhan tubuh badan kerana Vivix membantu memulihkan kesihatan pada tahap sel.. 
1 sudu teh je sehari.. bayangkanlah kepekatan vivix ni.. memang berbaloi dengan harganya....

BESTKAN.. Saya tak sabar nak cuba... tapi tak boleh lagi, masih BF... Nak bagi suami cuba la.... 

 Interested dengan Vivix atau apa-apa produk Shaklee???.. hubungi saya di..

EMAIL: juliemauryn@yahoo.com

SMS: 0122395501

Add saya di facebook: JULIE MAURYN GUMPIL

Atau like kat Fan Page: HEALTHY BY NATURE



**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment