Tuesday 15 January 2013

DALAM 10 JAM DAPAT 54oz.....


Bila saya lihat dan baca kata-kata ibu ZB, saya sangat2 terpegun dengan kerajinan Beliau. Dalam masa berkursus pun Beliau ambil peluang untuk mengepam.. 

Dalam masa 10 jam, dapat pam 54oz.. Memang banyak...




Ibu ZB memang mengamalkan set menyusu B + ESP, tapi set ini tidak akan membanyakkan susuibu sekiranya kita tidak rajin mengosongkan payu dara. Jika pun susuibu bertambah pada masa kita mula mengamalkan set ini, lama kelamaan susuibu akan berkurang jika payu dara tidak dikosongkan.

Semuanya bergantung kepada permintaan, lebih banyak permintaan susu maka lebih banyak akan terhasil... Otak kita tidak akan tahu jika kita perlu lebih banyak susuibu, melainkan kita tunjukkan keperluan tersebut..

Namun sekiranya, ibu-ibu telah mengepam atau direct feed setiap 2 - 3 jam, dan hasilnya sangat sedikit, ibu boleh cuba set penyusuan ini. Mungkin terdapat lopong-lopong pada pemakanan harian dan set supplement ini mungkin dapat membantu...


Untuk mengenali set-set penyusuan dari produk Shaklee, Klik links dibawah ini...
http://health-wellness-nature.blogspot.com/2012/06/set-penyusuan-mana-satu-sesuai-dengan.html

Dan jika berminat, contact saya ya.....

Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com


**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

No comments:

Post a Comment