Friday 22 March 2013

HIMPUNAN TESTIMONI KEPEREMPUANAN

Semenjak 2 hari ni banyaknya testimoni yang disharekan oleh pengguna shaklee yang telah membeli dari saya.. Semuanya hal-hal keperempuanan... Ni dia testimoni tu...

1) Kawan ni mempunyai masalah jangkitan saluran kencing. Doktor telah memberi ubat melalui bahagian sulitnya. Namun tidak ada sebarang perubahan. Maka beliau pun google mengenai masalah ini.. Didapati khasiat bawang putih mampu membantu. Dan banyak pula yang rekomen produk Shaklee... Maka beliau pun belilah GARLIC COMPLEX dari saya.. Katanya lepas makan tu ok dah.... Dah habis sebotol, die order lagi dgn vitalea...;)


 2) Masalah kitaran haid tidak teratur memang merunsingkan, apalagi kalau dah kawen dan ingin menimang cahaya mata.. Begitulah keadaan seorang kawan.. Hasil pembacaan dari Blog saya, beliau buat order GLA COMPLEX... Katanya lepas 2 minggu makan, period datang dah.. sebelum ni dah 3 bulan tak datang-datang.. Pastu bonus pula, kulit dah tak kering... Hmmm bonus dari vitamin e dlm GLA tu...



3) Yang kegita ni memang saya pun excited sikit.. Lepas pengambilan alfalfa dan ESP, ibu ini telah mendapati payudaranya menjadi tegang.. Kena beli bra baru katanya, bra lama tak selesa dah... Hah, hebatkan!!!



4) Last but not least, untuk hari ni la, lagi period tak teratur dan nak preggy... Sis ni makan SET KESUBURAN.. memang terus datang period dan pastu dah regular dah.. Cuba belum preggy lagi, masih memujuk suami untuk makan set kesuburan lelaki....



5) Ah nak tambah 1 lagi lah.. memandangkan bulan ni promo oste...
Tadi jumpa kawan petronas...
katanya dia dah boleh memasak tanpa rasa sakit2 tangan. menjahit pun dah boleh...
Sebelum ni macam sakit, macam tak terangkat 'ladle'.. NAk menjahit jari rasa sakit2...
Sekarang, lepas 4 hari makan OSTEMATRIX, sudah ok.... Syukur2..




Well, memang dua tiga hari ni saya amat bersyukur betul... senyum pun sampai telingga ja...

Ok sekian saja untuk hari Sabtu ni.. sekadar bacaan untuk releks-releks.. Namun jika anda berminat nak cuba berShaklee... Cari saya di:

Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com 


SALAM MESRA YA.....
Julie
HbN
**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment