Wednesday 17 July 2013

PENGEDAR SAH SHAKLEE PENAMPANG

PENGHANTARAN PRODUK SHAKLEE DI KAWASAN PENAMPANG / KOTA KINABALU (cash on delivery)

Shaklee Penampang


Oh my Penampang!!! Tempat lahir ku, tempat saya main guli, main zero point...

Kini saya menetap di Selangor.. Namun jangan susah jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, boleh diatur bah....

Saya mempunyai seorang anak buah yang juga ahli sah Shaklee..
Beliau menguruskan segala penghantaran 'cash on delivery' di kawasan Penampang dan Kota Kinabalu...

Tidak kurangnya dengan beberapa bisnes partner saya yang menetap di Penampang/Kota Kinabalu..

So, jangan risau.. Just PM me.. Saya boleh aturkan ya...
Namun jika anda lebih gemar menerima melalui pos, saya boleh pos saja dari Selangor.. melalui Pos Laju atau City Link atau Gdex...





So, Klik on...  Jika nak tahu lebih info atau nak beli supplemen Shaklee, PM me ya...

Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com 

 





* These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment