Friday 4 April 2014

BUY 6 FREE 1.... BELI 6 PERCUMA 1

Sering kali saya ditanya apa kebaikan menjadi member?
Inilah salah satu kelebihannya..
Setiap bulan anda akan layak mendapatkan porduk 'BELI 6 PERCUMA 1'.

Bulan ini produk istemewa adalah OSTEMATRIX SHAKLEE.
Memang rugi kalau tidak dapatkannya.
Sebab antara semua produk shaklee, inilah antara yang sangat2 superb.
Ia membekalkan segala nutrisi untuk kesihatan tulang dan gigi.

Anda selalu dengar Kalsium penting untuk kita, apalagi ibu mengandung, ibu menyusu, yang sudah berumur.. bahkan bagi bayi dan kanak-kanak perlukan kalsium..
Namun, Ostematrix lebih dari Kalsium.
Ia membekalkan Kalsium, Magnesium, Vitamin D, Boron, Copper, Zinc dan Manganes.

Dengan kehadiran vitamin dan mineral selain kalsium ini, ostematrix membolehkan penyeparan kalsium yang tinggi dan pengikatan tulang lebih baik.
Yang buat oste ni extra special pula adalah ia membantu masalah sembelit, migrane dan masalah PMS!

OMG! saya memang suka sangat..
 Dah makan ni sejak jadi member lagi.. Apa lagi bila mak saya diserang osteoporosis,  saya tak akan skip makan ni. Untuk mengurangkan risiko rapuh tulang..
Bahkan, doktor yang rawat mak saya sendiri mengatakan Ostematrix ni lebih baik kerana ia serba lengkap.
Klik kat sini untuk kenali Ostematrix dengan lebih dekat ya... OSTEMATRIX



Harga sebotol Ostematrix rm61.
Jadi Buy 6 free 1: rm366
Ini harga BUKAN MEMBER!
Jika anda daftar sebagai member sudah pasti lebih MURAH!!

Jangan lepaskan peluang ini.. Rugi tau....

Sekian saja untuk hari ni.. Dapatkan info dan konsultasi tip top dari saya:-

Add Fbook saya Julie Mauryn Gumpil , boleh kita chating terus...
Like fanpage saya: Healthy by Nature, untuk harga istimewa dan info kesihatan secara percuma
SMS : 012 2395501
Email: juliemauryn@yahoo.com 

 


* These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease



No comments:

Post a Comment